پنجشنبه ۰۱ آذر ۰۳

تبليغات، اصلي ترين راه براي توسعه كسب و كارهاي نوپا

۱۵۴ بازديد

تبليغات، اصلي ترين راه براي توسعه كسب و كارهاي نوپا و معرفي محصولات تازه و خدمات جديد مي باشد.

تبليغات هوشمندانه و تاثيرگذار باعث ماندگاري برند و نام هاي تجاري و توليدي در ذهن مخاطبين مي شود.

تبليغات خلاقانه، با ايده هاي منحصر به فرد و جذاب، نظر مردم را جلب كرده و تصويري درخشان در ياد آن ها باقي مي گذارد.

برخي تبليغات، با برانگيختن احساس كنجكاوي مخاطب، او را به تحقيق و جست و جوي بيشتر در مورد موضوع تبليغ، ترغيب مي كند و اين نيز يكي از روش هاي قدرتمند براي جذب مشتري است.

در كل تبليغات بايد متناسب با ويژگي هاي جامعه هدف، با تمركز بر معرفي خلاقانه و چشمگير محصولات، خدمات و مشاغل بوده و در نهايت به افزايش مشتري و متقاضي، منجر شود.

تبليغات فقط منحصر به برندها و مشاغل تازه تاسيس نبوده و تاثيرات مهمي نيز براي برندها و مشاغل قديمي و معتبر دارند.

استفاده از ابزار مناسب و مرغوب و با كيفيت براي تبليغات و نمايش آگهي ها، بسيار اهميت دارد.

يكي از روش هاي بسيار متداول تبليغات با پيشينه تاريخي طولاني، استفاده از اعلام در سطح شهر براي جلب نظر عموم مردم است.

شكل 1: صنعت تابلوسازي و تبليغات پر بازده

نقش پررنگ و مهم صنعت تابلوسازي در تاثيرگذاري تبليغات شهري و عمومي

تابلوهاي تبليغاتي، بنرها و اعلان هاي عمومي كه در امتداد روش هاي كهن نصب اعلاميه هاي مهم در فضاهاي عمومي، توسعه يافته اند؛ با كاركرد هاي مختلف و تاثيرات متنوع، براي نصب در گذرگاه ها و فضاهاي عمومي و اجتماعي، توسط شركت هاي تابلوسازي، طراحي و توليد مي شود.

شركت هاي تابلوسازي، براي ساخت تابلوهاي مناسب جهت امر تبليغات و بيلبوردهاي نصب اعلاميه و آگهي، با توجه به نياز و سليقه مشتري، طبق سفارش آن ها، در اندازه مورد نظر، اقدام به طراحي و ساخت تابلو ها مي كنند.

تابلوهاي مورد استفاده براي اعلان و تبليغات انواع گوناگوني دارند، مانند تابلو روان، تابلو استيل، تابلو كامپوزيت، تابلو فلزي، تابلو فلكسي، تابلو لايت باكس و ...

شركت هاي توليد كننده تابلو هاي مختلف كه مورد استفاده براي تبليغات و بنر هاي آگهي هستند، معمولا خدمات نصب و نگهداري ( تعميرات ) اين تابلو ها را نيز بر عهده دارند.

 

تابلو سردرب، هم كاربرد تبليغاتي دارد و هم جهت اطلاع رساني يا خوش آمدگويي به كار مي رود.

حتما در سطح شهر، همواره شاهد انواع تابلو هاي تبليغاتي و تابلوهاي اعلام، بوده ايد. يكي از كاربردهاي اصلي استفاده از تابلوها در فضاهاي عمومي، براي تابلو سردرب، جهت نصب در بالاي ورودي هاست؛ كه هم مي تواند جنبه تبليغاتي داشته باشد و هم با معرفي مكاني كه درب مورد نظر، ورودي آنجا مي باشد، راهنماي خوبي حاوي اطلاعات مفيد براي عابرين و رهگذران است تا با آگاهي از اين اطلاعات، در صورت نياز به مكان مورد نظر مراجعه نمايند. همچنين اين تابلوها براي مشخص نمودن بخش هاي مختلف و اتاق هاي يك مجموعه، كاربرد دارند.

اگر مي خواهيد نام و برند خود را در بالاي ورودي مكان مورد نظرتان نصب كنيد، يا اطلاعيه اي را به نظر مردم برسانيد، و يا پيام خوش آمدگويي خود را براي خير مقدم مراجعين و مشتريان خود، در بالاي درب ورودي نصب كنيد، مي توانيد از تابلوهاي اعلان سردرب در ابعاد مختلف و اشكال بسيار متنوع و طراحي خلاقانه، استفاده نماييد.

شكل 2: انواع تابلو سردرب

تابلو روان، فضاي بينهايت و قابل تغيير براي اعلان هاي مختلف از جمله تبليغات فراهم مي آورد.

تابلو روان ال. اي. دي ماژول، تابلوهايي هستند كه داراي چراغ هاي ال. اي. دي درخشان با امكان برنامه ريزي رقص نور بوده و قابليت نمايش تصاوير و متن هاي متحرك را دارند. اين تابلو ها علاوه بر اينكه به علت روشنايي،  به خصوص در تاريكي، چشمگير هستند، اين امكان را فراهم مي كنند كه با تغيير تصاوير قابل نمايش، به راحتي چندين پيام و تصوير و اعلان را در يك تابلو، در معرض ديد عموم در آورند.

شكل 3: تابلو روان

تابلو روان اغلب از ماژول هاي تك رنگ تشكيل شده اند و از آنجا كه رنگ قرمز، رنگ مخصوص اعلام بوده و چشمگير است، معمولا اكثر اين تابلوهاي تك رنگ، از ال. اي. دي هاي قرمز رنگ، ساخته مي شوند؛ اما گاها با استفاده از تركيب رنگي اين ماژول ها، تابلوهاي روان چند رنگ ال اي دي، ساخته مي شوند

البته تابلو روان، به منبع انرژي احتياج دارد كه با منبع تغذيه و مصرف برق بسيار كم، كار مي كنند. اين تابلوها ويژگي هاي مختلفي دارند برخي از آن ها، ضد ضربه و قابل شست و شو هستند و برخي نيز داراي حافظه زياد و امكان پخش صوتي و بلندگو بوده و در اصطلاح، تابلو روان سخنگو هستند.

برخي از آن ها قابليت نمايش تصوير را دارند و برخي نيز فقط براي نمايش متن، برنامه ريزي مي شوند. برخي از تابلوهاي روان امكان تنظيم بر زبان هاي مختلف مانند فارسي و انگليسي همزمان را دارند.

تنظيم نوع نمايش و عبور تصاوير، امكان پخش تصاوير با رنگ بندي مختلف و ... از جمله ديگر ويژگي هاي تابلو روان است كه بر اساس نوع آن، و هزينه اي كه براي خريد آن در نظر داريد، براي تابلو روان در نظر گرفته مي شود.

از تابلو روان، استفاده هاي بسيار متنوعي مي شود. از اين تابلوها براي تبليغات، براي استفاده بر سردرب ها، داخل اتوبوس ها، پشت ماشين ها، اماكن شهري، داخل فضاهاي عمومي، مترو و .... در اندازه مختلف با قابليت هاي متفاوت استفاده مي شود.

 

قيمت تابلو روان بالا اما، در مجموع مقرون به صرفه است.

شايد هزينه تابلو روان براي تبليغات و آگهي، بالا باشد، اما با توجه به امكانات آن، و نيز كاربرد متفاوت و وجود قابليت تغيير محتوا و تنظيم شكل نمايش تصاوير، كه امكان استفاده هاي مختلف در آن واحد و يا تغيير در طول زمان، به وسيله يك تابلو را فراهم ميكند، در مجموع، اين هزينه بالا مقرون به صرفه خواهد بود.

قيمت تابلو روان بر اساس ويژگي ها و ابعاد آن معمولا از حدود يك ميليون تا 15 ميليون متغير مي باشد.

هرچند كه با توجه به تاثيرات مثبت تبليغات پر بازده و جذاب براي توسعه كارها، مسلما هزينه اي كه براي تابلو روان به عنوان يك ابزار شكيل و جذاب براي تبليغات در فضاهاي عمومي، در نظر مي گيريد، هزينه اي مفيد به عنوان بخشي از سرمايه گذاري توسعه شغلي است كه موجب افزايش بازگشت سرمايه خواهد شد.

9hwq_z7.jpg

شكل 4: انواع تابلو روان ال. اي. دي

 

منبع : تابلو الماس

7 نكته‌اي كه بايد در هنگام انتخاب يك فضاي كار اشتراكي در نظر بگيريد

۱۵۸ بازديد

7 نكته‌اي كه بايد در هنگام انتخاب يك فضاي كار اشتراكي در نظر بگيريد

وبلاگ مقالات 7 نكته‌اي كه بايد در هنگام انتخاب يك فضاي كار اشتراكي در نظر بگيريد

براي انتخاب فضاي كار اشتراكي چه مواردي را در نظر بگيريم؟

 

چه فريلنسر باشيد، چه مؤسس يك استارتاپ يا حتي مدير يك شركت نوپاي كوچك؛ با يك حساب سرانگشتي ساده پي مي‌بريد كه فضاي كار اشتراكي بهترين محل براي انجام كار است. بعد از اين كشف و شهود قطعا اين سؤال برايتان پيش مي­‌آيد كه: كدام فضاي كار اشتراكي را بايد انتخاب كنيد؟ با وجود تعداد زياد اين نوع فضاها در شهر تهران، پيدا كردن يكي از مناسب‌ترين آنها براي شما قطعا بسيار دشوار خواهد بود. با اينحال آگاهي از برخي نكته‌ها شما را به سمت انتخاب يك فضاي عالي راهنمايي مي­‌كند. با ما همراه شويد تا موارد مربوط به انتخاب فضاي كار اشتراكي را بررسي كنيم.

انتخاب فضاي كار اشتراكي

  1. موقعيت مكاني

موقعيت مكاني بدون شك در انتخاب بهترين فضاي كار از مهمترين فاكتورهاي تصميم‌گيري است. اگر در شغل خدمات هستيد، بايد محلي را انتخاب كنيد كه براي مشتريان شما مناسب باشد. شما بايد مكاني را انتخاب كنيد كه در اولين جلسه با مشتري، بتوانيد تأثيرگذاري مثبتي روي او داشته باشيد. با اين وجود، اگر بيشتر كارهايتان را مي­توانيد از راه دور انجام دهيد و ترجيح مي‌دهيد كه در مكاني آرام و ساكت كار كنيد، پس بايد مجموعه‌اي را انتخاب كنيد كه به محل زندگي شما نزديكتر باشد.

 

 

  1. ساكنان مجموعه

براي انتخاب يك فضاي كار اشتراكي در صورت امكان كساني كه هم اكنون آنجا مشغول به فعاليت هستند را بشناسيد.

اگر يك فريلنسر هستيد و به دنبال فرصت­هاي شبكه‌­سازي مي‌گرديد،

انتخاب يك فضاي همكاري كه متخصصان حرفه‌اي و كاربلد در حوزه‌هاي كاري مختلف آنجا حضور داشته باشند،

مي‌­تواند درهاي زيادي را براي ملاقات با افراد هم فكر و هم‌مسير باز كند.

حتي اگر مي‌توانيد براي مدت كوتاهي آنجا حضور داشته باشيد، با افراد گفتوگو كنيد و ببينيد كه آيا مي­‌توانيد با آنها ارتباط برقرار كنيد يا خير.

هيچ چيز، بهتر از كار كردن در يك محيط شاد و در كنار افراد با انگيزه نيست.

  1. سهولت رفت و آمد

شايد دليل ترك كار قبلي‌تان اين باشد كه وقت زيادي را براي رفت و آمد به محل كار تلف مي‌­كرديد.

خبر خوب اين است كه اكنون كه براي خودتان كار مي‌كنيد،

مي­‌توانيد براي كم كردن آن زمان كسل‌كننده تدبيري بينديشيد.

شروع روز بدون ترافيك يا وسايل حمل و نقل عمومي مي­‌تواند تغييرات شگفت‌انگيزي در بهره­ وري و رفاه شما ايجاد كند.

همچنين، اگر قصد استخدام كارمند داريد، محل كاري كه دسترسي آسان دارد مي‌تواند مزيت رقابتي شما باشد!

  1. فضاي داخلي مناسب

شما كسب‌وكار خود را به تنهايي شروع كرديد و اين لحظه براي شما شگفت انگيز است!

زودتر از آنچه تصور مي‌­كرديد، نياز به توسعه تيم پيدا كرديد.

داشتن فضاي اداري مناسب كه به شما امكان گسترش فضاي قابل استفاده را مي­‌دهد

هنگام انتخاب محل كار به خاطر داشته باشيد.

نياز به تغيير محل كار به طور مداوم، مي­‌تواند كمي آزار دهنده باشد.

 

 

  1. امكانات

فضاي كار اشتراكي بايد كليه امكانات اساسي كه فرد از محل كار خود انتظار دارد در اختيار او قرار دهد.

بسياري از فضاهاي كار اشتراكي تعهد به تأمين همه امكانات مي‌دهند اما الزاما همه آنها به تعهدات خود پايبند نيستند.

به خاطر داشته باشيد كه يك فضاي كاري كاملاً مجهز، گران خواهد بود،

بنابراين سعي كنيد فضايي را انتخاب كنيد كه تعادل اقتصادي و هدايت شدني آن را مختل نكند.

  1. رويدادهاي تخصصي

بسياري از فضاهاي همكاري، رويدادهايي با موضوعات تخصصي و با حضور كارآفرينان موفق را به صورت هفتگي و يا ماهانه برگزار مي‌­كنند.

در بسياري از اين رويدادها افراد با نفوذ و سرمايه گذاران با تجربه به عنوان مهمان حضور دارند؛

كه فرصتي فوق‌العاده براي شبكه­‌سازي است.

به دنبال اين فضاهاي پويا باشيد زيرا رشد كسب‌وكارتان و يا حتي رشد شخصي شما در اين موقعيت‌ها سرعت مي‌گيرد.

  1. وضعيت مالي شما

تا اينجا تمام مواردي كه گفته شد با فضاي كار اشتراكي گره خورده بود

اما اين نكته به شما و جيبتان متصل است.

از قضا اين نكته يك عامل بسيار تأثيرگذار در انتخاب فضاي كار اشتراكي نيز هست.

هنگام راه‌­اندازي يك كسب‌وكار جديد، شما به دنبال كم كردن هزينه‌هاي جاري تا حد امكان هستيد.

ديدن مبلغ اجاره ماهيانه به عنوان يك بدهي سرسام‌آور، اتفاقي تلخ براي شما و كسب‌و كار كوچكتان خواهد بود.

بنابراين مجموعه‌اي را انتخاب كنيد كه متناسب با بودجه شما باشد.

پاراديس هاب در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

انواع پمپ خانگي

۱۸۵ بازديد

انواع پمپ خانگي

 

1 پمپ خانگي نيم اسب

 

يكي از انواع پمپ هاي خانگي پمپ هاي نيم اسب مي باشند كه در ظرفيت هاي پايين ساخته مي گردند و براي مصارف خانگي و ويلاهاي كوچك كاربردي هستند.

 

به صورت تك فاز در قيمت و حجم پايين توليد مي گردند. از مزيت و خواص اصلي اين پمپ ها مي توان به كم صدا بودن آن ها توجه داشت.

 

پمپ خانگي يك اسب بشقابي

 

اين نوع از پمپ ها براي ساختمان هايي با تعداد طبقات حداكثر سه واحد مناسب مي باشند.

 

پمپ خانگي بشقابي از گروه پمپ هاي سانتريفيوژي (شعاعي) مي باشند.

5s_image1.jpg

پمپ خانگي يك اسب جتي

 

قسمت جلويي در اين نوع پمپ خانگي ساختار كشيده را داراست.

 

از مكانيزم ايجاد خلاء براي مكش آب در اين پمپ ها استفاده شده است كه

باعث مي شود جريان تخليه و پمپاژ آب به آرامي و يكنواختي صورت بگيرد.

 

4 پمپ خانگي دو پروانه اي

 

قدرت اين نوع پمپ ها از موارد قبلي بيشترمي باشد و براي ساختمان هاي پنج طبقه به بالا و صنعت كشاورزي مناسبمي باشند.

از معايب اين نوع پمپ ها مي توان به قيمت بالا و پرسروصدا بودن توجه داشت.

انواع پمپ خانگي

 

در قسمت بعدياين پست به انواع پمپ خانگي بر اساس برندهاي معروف در بازار پرداخته ايم.

 

انواع پمپ خانگي ايتاليايي

پمپ هاي آب ايتاليايي معروف ترين پمپ هاي موجود در بازارند. پمپ آب بر اساس دبي آب، ارتفاع ساختمان و فشار مورد نياز انتخاب مي شود. معروف ترين برند هايي كه در بازار هستند:

 

پمپ آب پنتاكس (Pentax)

پمپ آب  لوارا (Lowara)

پمپ آب  ابارا (Ebara)

پمپ آب  داب (DAB)

پمپ آب  پدرولو (Pedrollo)

پمپ آب  اسپروني (speroni)

 تجهيزات ضروري براي راه اندازي پمپ

 

1 شير صافي

 

شير صافي از ورود مواد و گل ولاي هاي موجود در لوله هاي آب به داخل پمپ جلوگيري مي كند.

شير صافي قبل از لوله مكش آب پمپ قرار گرفته است و از آسيب رسيدن به پمپ جلوگيري مي نمايد.

2 شير يك طرفه

 

شير يك طرفه از برگشت آب به درون پمپ جلوگيري به عمل مي آورد.

زماني كه شير يك طرفه باز مي شود مقاومتي در مسير عبور سيال وجود ندارد؛ اما

به محض كم شدن فشار سيال دريچه عبور شير يك طرفه به صورت اتوماتيك بسته مي شود.

3 لرزه گير

 

در پمپ هاي با ظرفيت بالا به علت وجود داشتن ارتعاشات در سيستم از لرزه گير استفاده مي گردد كه

اين كار از آسيب زدن به لوله ها و جابجايي آن ها جلوگيري به عمل مي آورد. لرزه گيرها در دو طرف پمپ هاي بزرگ نصب مي شوند.

4 شاسي

 

از شاسي ها براي ثابت كردن محل پمپ استفاده ميگردد. شاسي ها از به وجود آمدن لرزه و ارتعاش در سيستم جلوگيري مي كنند.

 

فروشگاه اينترنتي چلونگر ارائه كننده انواع پمپ هاي خانگي با قيمت مناسب و باكيفيت مي باشد،براي ديدن نمونه پمپ ها به سايت چلونگر مراجعه كنيد.

 

۱۴۱ بازديد

كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي اثري است از نويسنده‌ي انگليسي، سارا بيكول كه در سال ???? انتشار يافت. سارا بيكول در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي به فلسفه‌ي قرن بيستم، اگزيستانسياليسم و پديدارشناسي مي‌پردازد. در همان سال انتشار كتاب، نيگل واربرتون، فيلسوف مشهور بريتانيايي، در كافه‌ي اگزيستانسياليستي را يكي از پنج اثر برتر در حوزه‌ي فلسفه خواند. برگردان فارسي كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي به ترجمه‌ي هوشمند دهقان و از انتشارات پيام امروز در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است. در ادامه درباره‌ي اين اثر بيشتر مي‌خوانيم.

مضمون اثر

سارا بيكول در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي فلسفه‌ي قرن بيستم و جنبش اگزيستانسياليسم را پوشش مي‌دهد. كتاب هم‌چنين شرح دقيقي از اگزيستانسياليسم مدرن، قبل و بعد جنگ جهاني دوم نيز به دست مي‌دهد. او در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي نظريه‌ي پديدارشناسي را كه نخستين بار توسط ادموند هوسرل مطرح شد به بحث مي‌گذارد. آموزه‌هاي ادموند هوسرل بر فيلسوفاني چون سارتر، سيمون دوبووار و مارتين هايدگر و ظهور اگزيستانسياليسم تأثير فراواني گذاشت. اين سه فيلسوف در اصل همان شخصيت‌هاي اصلي كتاب ما هستند.

سارتر، دوبووار و رمون آرون در كافه، و تولد فلسفه‌اي نوين

عنوان كتاب اشاره دارد به ميزگرد صميمانه‌اي كه سه تن از فيلسوفان بزرگ تاريخ در كافه‌اي در پاريس ترتيب داده‌اند و كوكتل زردآلو مي‌نوشند كه ناگهان رمون آرون به ليواني اشاره مي‌كند و مي‌گويد: «مي‌توان از اين كوكتل فلسفه استخراج كرد.» سارتر با شنيدن از ادموند هوسرل و پديدارشناسي تصميم مي‌گيرد آلمان را ترك كند و با آميختن آموخته‌هايش از پديدارشناسي، فلسفه‌ي كي‌ير كگارد و ادبيات مخصوص به خودش، فلسفه‌اي بيافريند به نام اگزيستانسياليسم و سيمون دوبووار و مرلوپونتي نيز با او در اين راه همراه مي‌شوند.

سارتر از پديدارشناسي تأثير مي‌پذيرد و فلسفه‌اي‌ براي زندگي واقعي، همان زندگي‌اي كه همگان تجربه‌اش مي‌كنند، مي‌آفريند؛ فلسفه‌اي براي عشق، آزادي،‌ بودن، فلسفه‌اي براي كافه‌ها و پيشخدمت‌ها، دوستي‌ها و تب‌وتاب باورها. اگزيستانسياليسم فلسفه‌اي است كه پاريس را شيفته‌ي خود مي‌كند، خود را به گوشه‌گوشه‌ي دنيا مي‌رساند و ردپايش بر جنبش‌هاي آزادي‌خواه پس از جنگ جهاني دوم، از قيام دانشجويان در سال ???? گرفته تا پيش‌قراولان جنبش حقوق مدني، باقي مي‌ماند.

خلاصه و سرفصل‌ها

ساختار كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي به اين‌گونه‌ است كه در هر فصل بر يك فيلسوف خاص و يا يك دوره‌ي به‌خصوص از جنبش اگزيستانسياليسم تمركز مي‌شود و اين مسير، با معرفي فيلسوفان پيشروي اگزيستانسياليسم، يعني كي‌ير كگارد، نيچه، داستايوسكي و كافكا آغاز مي‌شود و بعد به زندگي ديگراني چون هايدگر، هوسرل، سارتر، دوبووار، كامو و … مي‌پردازد.

سارا بيكول اين كتاب را در چهارده فصل تأليف كرده است كه عناوين آن‌ها عبارت‌اند از:‌

  • اگزيستانسياليسم چه وحشتناكه آقا!
  • به‌سوي خود چيزها
  • ساحري از مسيركش
  • داس مان، صلا
  • قرچ قروچ خوردن درختان شكوفه زده‌ي بادام
  • دلم نمي‌خواهد كه دست‌نوشته‌هايم را بخورم
  • اشغال، آزادسازي
  • تخريب
  • مطالعات زندگي
  • فيلسوف رقاص
  • اينجوري صليبي
  • نظر كساني كه كمتر موردحمايت قرارگرفته‌اند
  • روزگاري كه طعم پديدارشناسي را چشيده‌ايم
  • شكفتن محاسبه نشدني

كتاب سال در حوزه‌ي فلسفه

كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي در سال انتشارش توانست موفقيت‌هاي بسياري كسب كند؛ نشريه گاردين آن را كتاب سال معرفي كرد و نيويورك‌تايمز آن را در رده‌ي آثار برتر سال ???? قرارداد. هم‌چنين نيگل واربرتون آن را جزو پنج كتاب برتر در حوزه‌ي فلسفه در سال ???? دانست. تمام اين‌ها مهر تأييدي است بر اينكه اين اثر در نوع خود شاهكاري است.

اگر گمان مي‌كنيد اين كتاب تنها براي فيلسوف‌هاست

هنر سارا بيكول ‌آنجاست كه با زباني ساده و صميمي زندگي‌نامه‌ي جذاب فيلسوفان مشهور و تأثيرگذار تاريخ را با فلسفه درمي‌آميزد و با تركيب مفاهيم سنگين فلسفه و شيريني تاريخ، كاري مي‌كند اين كتاب چه براي كساني كه در اين زمينه متخصص هستند و چه مخاطبان عام، جذاب و قابل‌درك باشد. نكته‌ي ديگري كه سبب جذابيت هرچه بيشتر اين اثر مي‌شود آن است كه بيكول در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي به روابط ميان بزرگان فلسفه نيز پرداخته است؛ روابطي كه گاهي به زندگي شخصي آن‌ها نيز كشيده مي‌شود.

سخن آخر

در كافه‌ي اگزيستانسياليستي اثري است كه اگزيستانسياليسم مدرن را برخورد پرحرارت افراد، ذهن‌ها و نظريه‌ها مي‌داند. سارا بيكول با گفتن از پادشاه و ملكه‌ي اگزيستانسياليسم، سارتر و سيمون دوبووار، و حلقه‌ي وسيع‌تر دوستان و مخالفانشان، كامو، مارتين هايدگر، مرلوپونتي و… داستان شكل‌گيري فلسفه‌ي مدرن را برايمان روايت مي‌كند. مطالعه‌اي اين اثر به‌منزله‌ي سفري لذت‌بخش به درون يك جنبش فكري فريبنده و زيبا است. سارا بيكول در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي زندگي‌نامه و فكر را باهم درمي‌آميزد و ما را به قلب فلسفه‌اي مي‌برد كه درباره‌ي زندگي است و توانسته زندگي‌ها را دگرگون سازد، و جلوي بزرگ‌ترين پرسش بشر قد علم كند: اينكه ما كه هستيم و چرا هستيم.

اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ي كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي هستيد، مي‌توانيد همين حالا آن را از وب‌سايت كاواك خريداري نماييد.

خريد كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي : https://www.cavack.com/Item/6711

 
 

 

راهنماي خريد تشك خوب و مناسب

۱۵۱ بازديد

راهنماي خريد تشك خوب و مناسب

 

اختلاف ميان كميت و كيفيت محصولات آنچنان فراوان شده است. كه قطعا هر خريدي بدون كسب اطلاع و آگاهي، منجر به ضرر مالي و حتي آسيب روحي يا جسمي خواهد شد. خريد يك تشك راحت هم از اين قاعده مستثني نيست. و خريد نا آگاهانه، يقينا به رضايت خاطر خريدار ختم نخواهد شد.

تبليغات گسترده كه بعضا با بزرگنمايي آميخته مي­ شود. مي­ تواند خريدار را از هدف خود دور كند، و تنها راهكار براي حل مشكل، مطالعه راهنماي خريد تشك خوب و مناسب خواهد بود. شما با مطالعه بايد و نبايدهاي يك خريد، مي­ توانيد يك تشك ايده­ آل را سفارش دهيد. و در نهايت از يك خواب راحت لذت ببريد.

سه گام ابتدايي براي خريد تشك خوب و مناسب

 

fiw_w10.jpg

 

1-هدف خريد تشك را از خود بپرسيد.

اگر به  فكر خريد  يك جايگزين براي تشك فعلي خود هستيد. از خود بپرسيد كه از تشك جديد چه انتظاري داريد؟ اين اولين گام و البته مهمترين آن خواهد بود. بعنوان نمونه اگر براي دوران دانشجويي قصد خريد تشك داريد. قطعا سبك بودن تشك براي شما اولين اولويت خواهد بود. و دوست نداريد با جابجايي هاي مكرر به كمر خود آسيب بزنيد.

يا  اگر براي ديسك كمر قصد خريد تشك داريد. بهتر است كه مقاله ويژگي هاي بهترين تشك براي ديسك كمر را مطالعه كنيد. و از اختلاف اين نوع تشك با ديگر تشك ها آگاهي يابيد.

 

2- مطالعه راهنماي خريد تشك خوب و مناسب

در گام بعدي، خواهيد توانست از كاستي ها و نقص هاي هر تشك مطلع شويد. و با تطبيق هدفتان، مناسب ترين تشك را با احتياج خود خريداري كنيد. به زعم كارشناسان، تشك خوب و مناسب يك عبارت است، كه براي هر شخص يك معنا و مفهوم خاص مي­ دهد، پس وضعيت خريدار، تعيين كننده خوب يا بد بودن تشك خواهد بود.

در راهنماي خريد هر محصول، از تعريف نقاط ضعف گرفته تا مزاياي اختصاصي يك محصول خاص بيان مي ­گردد، تا خريدار با مطالعه آن بتواند فارغ از دغدغه، يك خريد منجر به رضايت را انجام دهد. نكته مهم اينكه يك راهنما بايد به دور از هر گونه تبليغات باشد. تا خريدار با دانستن واقعيت هاي موجود اقدام به خريد كند، موضوعي كه متاسفانه كمتر در فروشگاه هاي توليد داخل به چشم مي­خورد.

3- يافتن يك فروشگاه مناسب براي خريد

اگر راهنماي خريد تشك خوب و مناسب را مطالعه كرديد، آخرين قدم در اين عنوان، يافتن يك فروشگاه مناسب براي خريد است. اگر گمان مي­ كنيد اين موضوع مهم نيست، بهتر است بدانيد فروشگاه معتبر و البته فروشنده متخصص، به اندازه اعتبار يك برند مهم است، زيرا اطلاعات تخصصي از محصول و توصيه هاي كارشناسي، براي ياري رساندن به خريدار از واجبات يك خريد ايده­ آل خواهد بود.

در هر حال قطعا نمي­ توان با مطالعه راجع به يك محصول به تمام مزايا و معايب آن واقف شد. و لازم است يك كارشناس فروش اطلاعات تكميلي و تخصصي را به خريدار ارائه كند.

دو سئوالي كه بايد از فروشنده بپرسيد!

1-برخي از ويژگي ها با  لمس قابل حس هستند. و حتي با رويت هم تا حدودي مي ­توان به سطح كيفي آنها پي برد، اما متاسفانه برخي ويژگي ها از چشم پنهان هستند. و حتي اگر در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب به آنها و اهميت آنها اشاره شده باشد، ناگزير بايد براي اطلاع از كيفيت آنها به فروشنده مراجعه كرد.از فروشنده بخواهيد تا مواد بكار رفته در تشك را برايتان شرح دهد. و توضيحي كامل از طراحي تا توليد را برايتان بيان كند. كارشناسان فروش ما، در قسمت راهنماي خريد آمادگي پاسخگويي به سئوالات و رفع ابهام خريداران را دارند.

2-دومين مسئله كه اغلب در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب نوشته نمي­ شود، گارانتي محصولات است. لذا لازم است از فروشنده مدت ضمانت تشك، موارد استثناي آن و شركت گارانتي كننده را بپرسيد. متاسفانه برخي از محصولات خارجي گرچه داراي ضمانت معتبر هستند. ولي بواسطه  نبود نمايندگي معتبر و عدم كسب مجوز هاي لازم براي اخذ نمايندگي از شركت مادر، عملا در ايران بلا استفاده هستند.

پنج موردي  كه رعايت آنها ضروري است

برند تشك:

برند سازي، موضوعي است كه از شكل گيري تا كسب اعتبار براي آن، نياز به سالها زمان دارد. اعتبار يافتن، موضوعي تصادفي نيست. و به پارامترهاي گوناگوني از قبيل افزايش كيفيت به همراه مشتري مداري و خدمات پس از فروش گسترده، در نمايندگي ها بستگي دارد.

و از آنجايي كه هيچ توليد كننده اي نمي­ خواهد خدشه اي به سالها كسب اعتبارش وارد آيد. بهترين كيفيت را ارائه خواهد كرد، پس خريد از برند هاي معتبر، اولين موضوع در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب خواهد بود.

 

رعايت استانداردها:

 با رونق گرفتن بازار رقابت ميان توليد كنندگان، استانداردها براي توليد يك تشك خوب نيز افزايش يافته است. و روز به روز به سطح و عمق آن اضافه مي ­شود. بعنوان نمونه، زماني تنها ابعاد و وزن يك تشك ممكن بود در چارچوب استانداردها قرار بگيرد. اما امروزه تعداد فنرهاي به كار رفته نيز بايد به اعداد استاندارد نزديك باشد.

تا يك تشك ايده آل توليد شود. و البته آمار فروش بالا را تجربه كند. تمامي محصولات تشك كلبك تركيه و تشك بست تركيه (best  و kelebek)  داراي نشان استاندارد اروپايي CE هستند. اخذ اين نشان بالاترين سطح كيفي را تضمين مي­ كند.

ويژگي هاي ظاهري :

موضوع مهم ديگري كه  در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب به آن اشاره شده است، ظاهر محصول است. به هرحال فروش بالاي يك محصول علاوه بر لزوم كيفيت ساختاري آن، به ظاهري جذاب و دلفريب نيز نياز دارد. جلوه بصري يك تشك ممكن است چندين برابر بيشتر ازكيفيت آن، مد نظر خريداران قرار گيرد.


اعمال بازخوردهاي متفاوت خريداران، از ظاهر محصولات توليد شده، در توليد بهترين مارك تشك، نقش آفريني ويژه اي دارد. طرح و نقش­ هاي پوشش نهايي تشك، نوع دوخت آنها، كيفيت نخ مورد استفاده و رنگ هاي پوشش نهايي، همگي مي­ توانند به ظاهري ايده­ آل و دلفريب بيانجامد.

 

ساختار داخلي و مواد به كار رفته:

 

 مواد به كار رفته و طبيعي يا مصنوعي بودن آنها ، در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب از مسائل مهم به شمار مي رود. راحتي يك تشك ارتباط نزديكي با مواد درون تشك دارد.  لذا ضروري است به خريد تشكي اقدام كنيم كه، تا حد امكان از مواد مصنوعي كمتري در آن استفاده كرده باشند.

زيرا الياف طبيعي علاوه بر تهويه مناسب هوا، مقاومت بالاتري هم دارند. كه اين موضوع عمر بالاتري را براي تشك رقم خواهد زد. نا گفته نماند كه الياف طبيعي از بروز حساسيت هاي احتمالي براي پوست بدن هم جلوگيري خواهد كرد.

در پايان به ياد داشته باشيد شرايط نگهداري، در افزايش طول عمر يك تشك و حفظ ساختار آن كمك شاياني خواهد كرد. و اين موضوع كمتر در راهنماي خريد تشك خوب و مناسب عنوان مي­ شود.

منبع: https://bestkelebek.ir/

راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر

۱۴۴ بازديد

راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر)

 

اگر بخواهيد يكي از بهترين اختراعات بشر در قرن 21 را نام ببريد جز اولين چيزهايي كه به ذهنتان مي‌آيد چه مي باشد؟ بله، درست حدس زديد، اپلكيشن هاي مسيرياب ! تنها كافي مي باشد تا مقصد خود را به آن ها بدهيد، در اين صورت بهترين و خلوت ترين مسير زير دستان شما مي باشد. فقط يك مشكل بزرگ هم با اين راحتي بي‌سابقه  در آن ها وجود دارد:

اين تكنولوژي امكان دارد شما را به كشتن بدهد.

طبق آماري كه پليس راهنمايي و رانندگي اعلام كرده است، عدم تمركز در حين رانندگي يكي از علت هاي شماره 1 در بيشتر تصادفات رانندگي در شهرهاي بزرگ مي باشد. با توجه به محبوبيت بالاي اپليكيشن هاي مسيرياب، ميتوانيد بگوييد كه استفاده از آن ها در حين رانندگي سهم بزرگي  از مرگ و مير جاده اي را تشكيل ميدهد.

امكان دارد اين اطلاعات كمي شما را ناراحت كند ولي اصلاً نگران نباشيد، اين مقاله قرار نيست آماري از كشته هاي ماشيني به شما تحويل دهد؛ به جاي آن قصد داريم يك راه حل ساده براي اين معضل بزرگ به شما پيشنهاد دهيم

خريد هولدر موبايل؛ راه حلي ساده براي مشكلي خطرناك

نگهدارنده گوشي يا هولدر موبايل (Cellphone Car Mount) مي تواند خطر عدم تمركز در رانندگي را تا حد زيادي كاهش دهد. شما در حين كار كردن با اين وسيله ديگر مجبور نيستيد چشم تان را از مسير برداريد و اين يعني تمركز شما در رانندگي به خوبي حفظ ميگردد.

اگر فراموش نكرده باشيد گفته بوديم كه نبود تمركز عامل شماره يك در تصادفات  مي باشد و اگر وسيله اي بتواند حين رانندگي تمركز ما را حفظ كند، كار بزرگ و مهمي كرده است. البته اين تنها مزيت هولدر موبايل نمي باشد.

 

مزاياي ديگر استفاده از هولدر گوشي هوشمند:

هولدر pop socket موبايل با شاسي

o موبايل شما را از هرگونه آسيب و ضربه فيزيكي محافظت ميكند

o باعث ميشود گوشي شما به جاهاي خطرناكي مانند زير پدال ها ليز نخورد

o ديد شما به مسير جلو محدود نميشود

o دسترسي شما به گوشي موبايل آسان تر و سريع تر است

براي خريد انواع هولدر و ديدن نمونه هاي آن ميتوانيد به مراكز خرده فروشي لوازم جانبي موبايل مراجعه كنيد و يا از طريق اينترنت ، فروشندگان لوازم جانبي موبايل از جمله ديجي فرست كه يك فروشگاه آنلاين عرضه لوازم جانبي موبايل مي باشد از طريق اينترنت و خريد اينترنتي اقدام به خريد خود بكنيد و از بين محصولات آن، اقلام مورد نياز خود را خريداري كنيد.